Idén kicsit korábban köszöntött be a hidegebb őszi időjárás, ennek okán egyre többen kérik a távfűtéses társasházakban a meleget. A Városgondozási Zrt. által üzemeltetett társasházak (54 lakóház) mindegyike a mai nappal bezárólag kérte a fűtés elindítását, melynek cégünk a folyamatosan érkező igényeknek megfelelően eleget is tett. Munkatársaink a nyár folyamán, a távfűtési rendszer karban tartását a terveknek megfelelően elvégezték, szeptember 15-én a jogszabályban előírtak szerint készen álltunk a fűtési szolgáltatás biztosítására. A társasházak indítása fennakadás nélkül lezajlott, a rendszerek megfelelően működnek.
A jelenlegi gazdasági környezet nehézségei ellenére a szolgáltatásunk feltételei erre a fűtési idényre (2022.09.15-2023.05.15) is biztosítottak a felügyeleti szervünk (MEKH), és a Technológiai és Ipari Minisztérium által a médiában közzétett információknak megfelelően. A kazánjaink földgáz ellátására 2023. szeptember 30-ig az érvényben lévő kereskedelmi szerződésünk alapján rendelkezésünkre áll a szükséges mennyiség.
Tisztelt Fogyasztók!
Az ismert gazdasági helyzetre való tekintettel kérünk mindenkit a lehetőségeihez mérten körültekintőbben használja a fűtési rendszert, ügyeljenek az energia takarékos üzemeltetésre. Tudjuk, és tisztában vagyunk vele, hogy nem minden lakásban adottak az ehhez szükséges feltételek, ezért az alábbiakra hívnánk fel figyelmet.
A Városgondozási Zrt. által üzemeltetett társasházak hőközpontjai, mind egytől-egyig fel vannak szerelve automatikus időjáráskövető szabályozással, ami azt jelenti, hogy a radiátorokhoz az éppen aktuális külső hőmérsékletnek megfelelő hőmérsékletű melegvíz fog eljutni. A műszerek az előző évek tapasztalatai alapján lettek beállítva az egyes épületek használati szokásainak és épületfizikai tulajdonságainak megfelelően. (pl. volt ahol éjszaki csökkentett fűtést kértek a lakók, volt ahol nem)
Az előbbiekben leírtak megfelelő a társasházi közösségek kérjük jelezzék a Városgondozási Zrt. kollégáinak az ügyfélszolgálat elérhetőségein, ha nem érzik megfelelőnek a lakások léghőmérsékletét, illetve takarékosabb üzemállapotot szeretnének. A rendelkezésre bocsátott információk alapján a műszaki stáb november 30-ig díjmentesen megteszi a szükséges intézkedéseket, az azutáni időszakban a megnövekedett költségeink miatt, már csak térítés ellenében tudjuk ezt elvégezni. Kérjük ne egyenként forduljanak az ügyfélszolgálati munkatársakhoz, hanem a fűtési megbízott, illetve, ha nincs ilyen, akkor a társasház kezelőn keresztül. Egyedi igényeket nem áll módunkban kezelni, csak havária esetén, és ha lehet az egyéb internetes oldalakat sem használják a távfűtéssel kapcsolatos problémák megoldására, mert az kevésbé hatékony lehet, és nem jut el időben az információ a megfelelő helyre.